Perchè u schermu LED di alta qualità hà bisognu di calibrazione?

Per ottene u megliu effettu di visualizazione, i schermi di display LED d'alta qualità in generale devenu esse calibrati per a luminosità è u culore, in modu chì a luminosità è a coherenza di u culore di u screnu LED dopu l'illuminazione ponu ghjunghje à u megliu.Allora perchè un schermu LED di alta qualità deve esse calibratu, è cumu si deve esse calibratu?

Part.1

Prima, hè necessariu capisce e caratteristiche basiche di a percepzione di l'ochju umanu di a luminosità.U splendore attuale percepitu da l'ochju umanu ùn hè micca linearmente ligata à a luminosità emessa da anPantalla di visualizazione LED, ma piuttostu una relazione non lineale.

Per esempiu, quandu l'ochju umanu fighja un schermu di visualizazione LED cù una luminosità attuale di 1000nit, riducemu a luminosità à 500nit, risultatu in una diminuzione di 50% in a luminosità attuale.In ogni casu, a luminosità percepita di l'ochju umanu ùn diminuite micca linearmente à 50%, ma solu à 73%.

A curva non lineale trà a luminosità percepita di l'ochju umanu è a luminosità attuale di u screnu LED hè chjamata curva gamma (cum'è mostra in Figura 1).Da a curva gamma, si pò vede chì a percepzione di i cambiamenti di luminosità da l'ochju umanu hè relativamente subjectiva, è l'amplitude attuale di i cambiamenti di luminosità in i display LED ùn hè micca coherente.

图1 伽马曲线

Part.2

In seguitu, sapemu di e caratteristiche di i cambiamenti di percepzione di u culore in l'ochju umanu.A Figura 2 hè un graficu di cromaticità CIE, induve i culori ponu esse rapprisintati da coordenate di culore o lunghezza d'onda di luce.Per esempiu, a lunghezza d'onda di una schermu LED cumuni hè 620 nanometri per un LED rossu, 525 nanometri per un LED verde, è 470 nanometri per un LED blu.

In generale, in un spaziu di culore uniforme, a tolleranza di l'ochju umanu per a diferenza di culore hè Δ Euv = 3, cunnisciuta ancu com'è differenza di culore visualmente percepibile.Quandu a diferenza di culore trà i LED hè menu di stu valore, hè cunsideratu chì a diferenza ùn hè micca significativa.Quandu Δ Euv> 6, indica chì l'ochju umanu percepisce una differenza severa di culore trà dui culori.

O hè generalmente cridutu chì quandu a diffarenza di lunghezza d'onda hè più grande di 2-3 nanometri, l'ochju umanu pò sente a diferenza di culore, ma a sensibilità di l'ochju umanu à i culori diffirenti varia sempre, è a diferenza di lunghezza d'onda chì l'ochju umanu pò percive. per i culori diffirenti ùn hè micca fissatu.

图2 色度坐标图

Da a perspettiva di u mudellu di variazione di luminosità è culore da l'ochju umanu, i schermi di visualizazione LED anu bisognu di cuntrullà e differenze di luminosità è di culore in u intervallu chì l'ochju umanu ùn pò micca perceive, in modu chì l'ochju umanu pò sente una bona coerenza in luminosità è culore quandu fighjulendu schermi LED.A luminosità è a gamma di culori di i dispositi di imballaggio LED o chips LED utilizati in i schermi di display LED anu un impattu significativu nantu à a coherenza di a visualizazione.

Part.3

Quandu facenu schermi di visualizazione LED, i dispositi di imballaggio LED cù luminosità è lunghezza d'onda in una certa gamma ponu esse selezziunati.Per esempiu, i dispositi LED cù una luminosità di 10% -20% è una gamma di lunghezza d'onda in 3 nanometri ponu esse selezziunati per a produzzione.

A scelta di i dispositi LED cù una gamma ristretta di luminosità è di lunghezza d'onda pò esse basamente assicurà a coerenza di u screnu di visualizazione è ottene boni risultati.

Tuttavia, a gamma di luminosità è a gamma di lunghezze d'onda di i dispositi di imballaggio LED cumunimenti utilizati in i schermi di visualizazione LED pò esse più grande di a gamma ideale sopra citata, chì pò esse risultatu in differenze di luminosità è di culore di chip LED chì emettenu luce chì sò visibili à l'ochju umanu. .

Un altru scenariu hè l'imballu COB, ancu s'è a luminosità è a lunghezza d'onda entranti di i chip LED chì emettenu luce ponu esse cuntrullati in a gamma ideale, pò ancu purtà à luminosità è culore inconsistenti.

Per risolve sta incongruenza in i schermi di visualizazione LED è migliurà a qualità di visualizazione, a tecnulugia di correzione puntu per puntu pò esse usata.

图3 LED显示屏的逐点校正

Correzione puntu per puntu

A correzione puntu per puntu hè u prucessu di raccolta di dati di luminosità è cromaticità per ogni subpixel in unPantalla di visualizazione LED, furnisce coefficienti di correzione per ogni subpixel di culore di basa, è rinviendu à u sistema di cuntrollu di u screnu di visualizazione.U sistema di cuntrollu applicà i coefficienti di currezzione per guidà e differenze di ogni subpixel di culore di basa, migliurà cusì l'uniformità di a luminosità è a cromaticità è a fideltà di u culore di u screnu.

Riassuntu

A percepzione di i cambiamenti di luminosità di i chip LED da l'ochju umanu mostra una relazione non lineale cù i cambiamenti di luminosità attuale di chip LED.Sta curva hè chjamata curva gamma.A sensibilità di l'ochju umanu à e diverse lunghezze d'onda di culore hè sfarente, è i schermi di display LED anu megliu effetti di visualizazione.A luminosità è e differenze di culore di u screnu deve esse cuntrullati in un intervallu chì l'ochju umanu ùn pò micca ricunnosce, cusì chì i schermi di display LED ponu mostra una bona consistenza.

A luminosità è a lunghezza d'onda di i dispositi LED imballati o chips LED di emissioni di luce COB imballati anu una certa gamma.Per assicurà una bona coerenza di i schermi di visualizazione LED, a tecnulugia di currezzione puntu per puntu pò esse aduprata per ottene una luminosità è cromaticità consistente di schermi LED di alta qualità è migliurà a qualità di visualizazione.


Tempu di post: 11-mar-2024