Fighjendu in u futuru: u cuntenutu d'oru è e tendenze di sviluppu di e macchine LED integrate

À a mostra ISLE chì hè appena finita in April, i display LED di grande schermu mostranu una tendenza di sviluppu culurita.Cum'è una mostra maiò dopu à l'epidemie, hè ancu u più grande avvenimentu di "esibizione specializata" in l'industria dapoi i trè anni di l'epidemie, è hè cunnisciuta cum'è una paleta di ventu per "ricumincià è riavvia".

A causa di l'impurtanza di sta mostra, Lotu hà calculatu apposta a proporzione di chjave impurtanti trà l'imprese participanti.A chjave "LED all-in-one machine" hè diventata u "più grande vincitore di a cunferenza"!

"Macchina LED all-in-one" hè diventata populari

In l'statìstiche di Lotu Technology, u termu cù a più alta proporzione di esposizione hè "small pitch LED" (u valore di distribuzione di a popularità di u mercatu hè 50%).Tuttavia, sta keyword riflette in realtà i punti cumuni di l'intera industria di display LED è ùn hà micca un significatu speciale di produttu.U secondu classificatu hè "mini/micro LED", cù una qualificazione di calore di 47%.Pò esse vistu chì stu secondu locu hè in realtà calculatu da l'equating micro spacing, mini LED, è micro LED inseme.

Relativamente parlante, u terzu classificatu "LED all-in-one machine" in u graficu di pupularità hà veramente un valore di calore di 47%.Questu hè un termu cù una forma di produttu specificu cum'è a so connotazione;U so significatu è u scopu di l'applicazione sò più cunvergenti di u "picculu pitch LED" è "mini/micro LED" di campioni è runners up.Per quessa, ùn hè micca eccessivu di crede chì "LED all-in-one machine" hè u veru pruduttu di display LED "più caldu" in a mostra.

1

L'esperti di l'industria indicanu chì, ancu s'è e macchine LED all-in-one sò diverse da i schermi tradiziunali di splicing di l'ingegneria LED, induve "i prughjetti individuali sò grandi ordini", anu trè copre di applicazioni maiò:

U primu hè u mercatu di grande schermu da 100 à 200 inch per l'educazione è i display di cunferenza, u sicondu hè a dumanda di schermi di signage digitale chì varieghja da decine di inch à 200 inch, è u terzu hè u tipu di prudutti di TV di culore utilizati per l'usu domesticu. principarmenti da 75 à 200 inch... Ancu se i dispositi LED all-in-one sò sempre prudutti "potenziali" in u futuru, sò cusì diversi in categurie d'applicazione, in particulare in i mercati di cunsumatori è di casa, facendu a so futura "quantità" piena di imaginazione.

U centru di cummandu è spedizioni o a produzzione virtuale XR hè un mercatu induve decine di milioni di dollari sò investiti in un sistema unicu di grande schermu.Ancu s'è ogni pruduttu pò avè solu un prezzu unità di decine di millaie o ancu decine di millaie in u futuru, pò esse una dumanda potenziale di u mercatu di decine di milioni di unità annu per i LED all-in-one machines.A pupularità è l'attenzione di l'industria di e macchine LED all-in-one vincenu in u "potenziale enormu mercatu potenziale".

Sicondu i dati da Ovi Cloud Network, u numeru di sale di cunferenza in Cina hà superatu 20 milioni, cù un aumentu globale di 100 milioni.Cù l'aumentu di a rata di penetrazione di i schermi LED di picculi pitch, a scala di vendita in u campu di videoconferenza hè considerable.À mezu à elli, a proporzione di schermi cù una grande dimensione di 100-200 inch ùn hè micca menu di 10%.À u listessu tempu, i culleghji prufessiunali è l'università sò i principali direzzione di dumanda per i schermi di l'educazione LED.Attualmente, ci sò 3000 università in tuttu u paese, cumprese aule, cunferenze, sale di lettura è altri scenari multipli.Pigliendu una sola aula cum'è un esempiu, a capacità potenziale per a rinuvazione di aula intelligente in i prossimi 10 anni hè prevista à circa 60000 (cun ​​​​una media di 20 per scola), è a capacità potenziale per a rinnuvamentu di aula intelligente in i prossimi trè anni hè previstu esse 6000.

In u mercatu di casa, cù l'ulteriore maturità di a tecnulugia di fabricazione Micro LED è l'ottimisazione cuntinuu di i costi di produzzione, hè previstu di ripiglià a "tendenza di u cinema in casa è di u salottu TV" di LCD è OLED in u futuru, diventendu un supplementu impurtante. pruduttu in u mercatu di display di casa mid à high-end.Fighjendu à u mercatu globale attuale, in 2022, a scala di spedizione di a marca TV globale era di 204 milioni di unità, di quali 15 milioni eranu spedizioni di TV high-end, chì rapprisentanu u 7,4% di u mercatu generale è mostranu una tendenza crescente annu per annu.I televisori high-end sò a direzzione cumpetitiva principale in u mercatu di casa LED all-in-one.Lotu Technology predice chì da u 2025, a spedizione globale di i televisori Micro LED supererà 35000 unità, chì rapprisentanu u 0,02% di u mercatu generale di TV in culore.Sta proporzione aumenterà gradualmente cù a maturità di i prudutti di u mercatu, è ancu aspira à ghjunghje à u 2% di u mercatu globale di TV in culore.U record di vendite mensili per un unicu mudellu di TV in culore di 98 inch in Cina in 2022 hè più di 40000 unità.

Da questu, si pò vede chì u voluminu di vendita annuale (cummerciale è domestica) di LED all-in-one machines in Cina in u futuru serà calculatu in milioni, è u mercatu globale pò ghjunghje sin'à decine di milioni.Questu hè un spaziu potenziale chì raddoppia per l'industria di display LED d'oghje.

Una "macchina LED all-in-one" favurita da innumerevoli persone

L'alone nantu à a nova spezia di LED all-in-one machines, in più di a "taglia prevista di u mercatu", almenu include u sustegnu di dui altri "halos":

Prima, cum'è una applicazione di display LED cù una dimensione più chjuca è una risoluzione più alta, i prudutti LED all-in-one sò sempre stati "l'integratore di l'ultime tecnulugia di l'industria" in l'ultimi cinque anni.Per esempiu, a visualizazione 8K, ultra micro spacing, mini / micro LED, COB, COG, è altri cuncetti tecnichi sò strettamente ligati à e macchine LED all-in-one.

2

A dumanda di display LED di pitch ultra fine in i mercati tradiziunali di publicità è di sala di cuntrollu hà guasi righjuntu u so limitu ", anu dettu l'esperti di l'industria. Attualmente, u futuru mercatu di P0.5 è sottu à e novi tecnulugia di specificazione chì l'industria si focalizeghja à prumove hè principalmente. fucalizza nantu à display sottu 200 inch. A tecnulugia futura di l'indicazione diretta LED hè principalmente appiicata à "prodotti di macchina all-in-one". Questu pò esse vistu da u screnu giant 8K di Lehman, THE WALL di Samsung, è altri.

In siconda, a macchina LED all-in-one hè un pruduttu "funzione di macchina cumpleta", chì naturalmente hà bisognu di copre e capacità di cummerciale cumpletu digià pussede da altre tecnulugia di visualizazione di a macchina cumpleta.Per esempiu, in u mercatu di cunferenza interattivu, i LED all-in-one machines sò furnuti cù u toccu infrared, l'informatica intelligente è e funzioni di rete, è sò furnuti cù numerosi software di cunferenza funziunale, cumpatibili cù più app di terzu è càmera.Queste caratteristiche ricche sò cunfigurazioni standard.

A macchina all-in-one deve esse ALL IN ONE, chì hè cumplettamente sfarente da a logica di u produttu di l'applicazioni di persunalizazione è splicing tradiziunali di l'ingenieria di display LED.L'ingressu à u mercatu di l'industria di e macchine all-in-one significa l'espansione horizontale di e fruntiere di R&D è di l'innuvazione di l'imprese di display LED, purtendu più integrazione è avanzate in a tecnulugia di software è hardware.À u listessu tempu, hà ancu purtatu novi cambiamenti in u marketing segmentatu è a logica di u canali, chì permettenu i display LED per participà più in u mercatu cumpetitivu di vendita.

Vale à dì, in più di l'immensa dimensione di u mercatu potenziale, i machini LED all-in-one anu ancu a caratteristica di esse in prima linea di l'industria LED in quantu à a tecnulugia, sia verticalmente sia horizontale.Per d 'altra banda, studià e diverse tecnulugii d'applicazione di display LED è espansione display LED versu distanzi più chjuchi ùn ponu esse separati da a categuria di macchine LED all-in-one.Questa hè ancu a chjave per a chjave "spruzzate e masse".

LED all-in-one machine hè un rappresentante di a nova tecnulugia, novi appricazzioni, novi scenarii, novi cumercii, è novi richieste in l'industria di a visualizazione diretta di LED, chì pò esse dichjaratu chì hè favuritu da millaie di persone.A disposizione è l'occupazione preventiva di stu mercatu sò ancu zoni chjave per l'imprese di l'industria per "capisce i vantaghji futuri di l'industria".

A cumpetizione per a visualizazione diretta LED è a codificazione di e macchine all-in-one

Sicondu statistiche di Lotu, u mercatu di visualizazione di l'imprese domestici hà dimustratu una tendenza lenta in 2022. Per esempiu, in 2022, u mercatu di tablette interattivu hà diminuitu da più di 52% annu;U mercatu tradiziunale di splicing LCD è DLP hè diminuitu di 34,9% ... Tuttavia, sottu una seria di dati poveri, secondu a dati di ricerca GGII, u voluminu di spedizione di u mercatu di macchine all-in-one di a cunferenza LED di China in 2022 era più di 4100 unità. , un aumentu di 15% paragunatu à 2021, cù vendite di circa 950 milioni di yuan.

Trà i prudutti di visualizazione cummirciali generale, i machini LED all-in-one sò quasi eccezziunale in 2022. Questu riflette cumplettamente l'attrattiva di u mercatu di stu pruduttu tecnologicu.L'industria s'aspittava chì in u futuru, cum'è i prezzi di i prudutti di display LED high-end diminuite gradualmente, a porta di u mercatu per i machini LED all-in-one serà apertu simultaneamente in i mercati cummerciale è di cunsumatori.Sicondu a prediction di GGII, u mercatu globale MicroLED hè previstu di più di $ 10 billion in 2027. À mezu à elli, i machini LED all-in-one seranu un tipu di produttu pisanti impurtante.

3

In a rivista annuale di l'affari di Zhouming Technology da u cunsigliu di direttori 2022, hè statu nutatu chì i schermi di display LED di picculi pitch sò i prudutti principali per l'anni attuali è futuri, è anu passatu per un prucessu di "innuvazione → diversificazione → standardizazione → scala. ".I so costi è i prezzi sò gradualmente diminuite, entra in una gamma di prezzi paragunabili à i schermi LCD.Ci hè l'uppurtunità di rimpiazzà i schermi LCD in a quota di u mercatu è aumentà a rata di penetrazione di i schermi di visualizazione LED di pitch.In questu sensu, i sperti di l'industria analizanu chì a sustituzione di LCD da LED serà un "colpu di riduzzione di dimensionalità", vale à dì, aprendu cumplettamente u mercatu di display di schermu di 100 à 200 inch ultra-alta definizione è di alta qualità.Questu hè in realtà l'aghjurnamentu cuntinuu di a "stessa linea logica" cù a ricerca crescente di u cunsumu di grande dimensione in a tecnulugia di display LCD in l'ultimi anni.

Lotu Research crede chì i prezzi di i prudutti LED cù uguali spazii sò attualmente in un prucessu di decadenza significativu.Hè previstu chì se u prezzu mediu di 20000 yuan hè mantinutu dopu à 2024, a linea media di a popularità di u produttu pò calà da 1,2 spazii di i prudutti.I prudutti vicinu à sta linea di prezzu mediu in 2022 sò prudutti à u nivellu di spaziatura P1.8 -- O u spaziu mediu cuntinueghja à calà, o u prezzu mediu diminuite, o i dui ponu esse in un prucessu discendente: stu cambiamentu faciliterà l'accelerazione. marketization di picculi spazii LED i prudutti all-in-one chì sò più sensittivi à i prezzi è esigenu indicatori spazii supiriuri.

In particulare da u 2022, i prezzi di l'industria LED anu cuntinuatu à calà, diventendu una forza impurtante chì guida u sviluppu di u mercatu di produttu all-in-one.Sicondu i dati di RendForce Chibang Consulting, u voluminu di spedizioni annuali di u mercatu di chip di display Mini LED in 2022 hà ancu mantenutu un tassu di crescita di 15%.In ogni casu, da a perspettiva di u valore di output, per via di a calata significativa di u prezzu, a scala di u valore di output mostrava una crescita negativa.Intantu, dapoi u 2022, i display LED anu avanzatu ancu più versu u mudellu di sviluppu parallelu di quattru tecnulugia maiò: SMD, COB, MIP è N-in-1.U mercatu di macchine all-in-one aghjunghjera una nova linea di prudutti di tipu MIP in 2023, ansiosu di generà più variabili di cumpetitività è di costu à u livellu di fabricazione di prucessu, è prumove u sviluppu di l'applicazioni di u mercatu di l'industria.

In a marketizazione di e macchine LED all-in-one, alcune imprese in Cina sò digià in una pusizione di punta.Per esempiu, u Rapportu di Ricerca di Ovi Cloud nantu à u Mercatu LED di Small Spacing in Chinese Mainland in 2022 mostra chì a sucietà madre di Qingsong Optoelectronics, SIYUAN, cuntinueghja à mantene u primu postu in u mercatu domesticu di macchine LED all-in-one cù un voluminu di vendita. è a quota di mercatu di 40,7%, è hà vintu u primu postu per quattru anni consecutivi.Questu hè principalmente dovutu à i prudutti avanzati di Qingsong Optoelectronics è a pusizione di punta di a fonte di visione in i mercati di cunferenza è di visualizazione educativu.

4

Per esempiu, Lehman Optoelectronics "Ricerca nantu à a Tecnulugia di Macchina Integrata di Display Smart Scale Display" è 150 prughjetti naziunali sò stati scelti cù successu cum'è u Prughjettu di Dimostrazione di u Cunsumu di l'Informazione 2022.À u listessu tempu, Lehman Optoelectronics hè un capu in u mercatu per i grandi schermi LED di casa.In u 2022, Lehman Optoelectronics hà pigliatu l'iniziu in u lanciu di u 163 inch 8K COB Micro LED schermu di casa ultra-alta definizione in u mondu, ingressu ulteriormente à u mercatu di cunsumatori di casa high-end cù prudutti di visualizazione ultra-alta definizione, è guidà u sviluppu di u mondu 8K ultra-alta. definizione di a catena di l'industria di u video.In l'ultimi anni, Lehman Home Big Screen hà stabilitu un mudellu di prumuzione di canali in linea è offline diversificatu, micca solu affissendu è prumove i prudutti in i canali in linea cum'è JD è Tmall, ma ancu stabilisce 10 flagship stores è centri di teste in Shenzhen, Guangzhou, Nanjing, Wuhan, Hangzhou, Chengdu è altri lochi.Inizialmente hà stabilitu un sistema di "capacità di serviziu di produttu" di punta in u mercatu domesticu.

Ancu, e macchine LED all-in-one anu attiratu l'attenzione di parechji giganti di TV in culore.Per esempiu, Hisense stenderà u display interattivu di cunferenza di macchina integrata LED è u mercatu di visualizazione multimediale d'insignamentu in 2022. Pigliendu u Hisense Vision One schermu giant 136 inch LED all-in-one machine cum'è un esempiu, cum'è una nova tecnulugia "novu travagliu " di i prudutti di visualizazione intelligente Hisense, adopta una architettura di punta di chip di cuntrollu di luce ASIC d'alta precisione è chip di qualità d'imaghjini di u mutore Hisense "Xin Xin", mette in risaltu l'applicazione di a tecnulugia di visualizazione indipendente di Hisense, è hà un certu gradu di cumpetitività differenziata.In u 2022, Hisense hà investitu assai in u cuntrollu di u fabricatore upstream di l'industria LED, Qianzhao Optoelectronics, mette in risaltu u layout strategicu di Hisense in u mercatu di display LED.

Hè diventatu un cunsensu in l'industria di a visualizazione diretta LED per accelerà l'espansione di i mercati emergenti di l'applicazioni di visualizazione cum'è u micro LED, guidatu da macchine all-in-one.A battaglia per u futuru intornu à u mercatu di macchine all-in-one hè in u stadiu di "razza".U layout principali di l'imprese cinesi hè simile à i so vantaghji in a catena di l'industria glubale LED.Cù LED all-in-one machines cum'è u capimachja, l'imprese cinesi certamente pruducianu più prudutti "Creatività cinese, soluzioni cinesi" per u mercatu globale di display in u futuru.


Tempu di post: May-06-2023